۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

معمای اندازه گیری حالت روحی کرم تو فضا اونم به صورت خودکفا !

چه جوریه که توی مملکت ما ماهواره میتونن خودکفا بسازن با کرم بفرستن هوا بعد اون بالا حالات روحی و جسمی کرم رو اندازه بگیرن، اما هواپیما نمی تونن تعمیر کنن؟! هر دفعه که هواپیما میره تو دیوار، میگن تقصیر آمریکاست که قطعات به ما نمیده! آخه از رو باد شکم زارت و پورت کردن هم حدی داره بابا!

ما سرویس ایمیل ملی نخوایم کی رو باید ببینیم؟

دولت کودتا چند روز پیش اعلام کرد که عدم دسترسی به سرویس Gmail فرصت خوبی است برای راه اندازی و تشویق (به صورت اجباری) مردم به استفاده از ایمیل ملی. به عبارت دیگه میخوایم در زمینه ی ایمیل خودکفا بشیم. من میخواستم به اون مردکی که این حرف رو زده بگم چرا یک زرتی میزنی که همه بهت بخندن. خودکفایی بخوره تو سرت آخه. گیرم که اومدی یک سرویس ایمیل هم راه انداختی. میخوام بدونم سرور و سختافزار شو از کجا میاری؟ غیره از اینه که باید بری از تکنولوژی غرب و به خصوص امریکا استفاده کنی؟ اگه راست میگی، جوونه مادرت، از اونم استفاده نکن! اون وقت میفهمی که اگه غرب نبود تو الان نه کامپیوتر داشتی نه تلفن نه ماشین. احتمالا تو یکی الان تو ده سواره الاغ بودی. شما که عرضه ندارین ماشین پژو ۴۰۵ که ماله ۲۰ سال پیشه مونتاژ کنین و هر روز ملت تو اشغال ها که شما میسازین میمیرن به خاطره بی عرضگی شما ها، چرا میاین زارتو پرت میکنین. احتمالا به زودی سرویس ایمیل "ولایت" با عکس "خ.ر" و "ا.ن" توی بنرش افتتاح میشه که بازهم بر اساس تجربه هیچکس نمیتونه ازش استفاده کنه. البته یک نکته ی خوبش اینه که هر ایمیلی که میخوای بفرستی احتمالا بیمه ی ابوالفضل میتونی بکنی بعد بفرستی.

۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

سلام ...

بعد از اینکه حساب شخصی من تو بالاترین بسته شد (برای مدت کوتاهی)، به این نتیجه رسیدم که باید تنبلی رو گذاشت کنار و بلاخره وبلاگ درست کرد. شیاد این کار موجب شه کمتر تو فیسبوک بیخودی بچرخم. به زودی مشخس میشه.