skip to main |
skip to sidebar
معمای اندازه گیری حالت روحی کرم تو فضا اونم به صورت خودکفا !
چه جوریه که توی مملکت ما ماهواره میتونن خودکفا بسازن با کرم بفرستن هوا بعد اون بالا حالات روحی و جسمی کرم رو اندازه بگیرن، اما هواپیما نمی تونن تعمیر کنن؟! هر دفعه که هواپیما میره تو دیوار، میگن تقصیر آمریکاست که قطعات به ما نمیده! آخه از رو باد شکم زارت و پورت کردن هم حدی داره بابا!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر