skip to main
|
skip to sidebar
دم سیاه
۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه
سلام ...
بعد از اینکه حساب شخصی من تو بالاترین بسته شد (
برای مدت کوتاهی)
، به این نتیجه رسیدم که باید تنبلی رو گذ
ا
شت کنار و بلاخره وبلاگ درست کرد. شیاد این کار
موجب
شه
کمتر تو فیسبوک بیخودی بچرخم. به زودی مشخس میشه.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
فهرست وبلاگ من
بايگانی وبلاگ
▼
2010
(4)
◄
مارس
(1)
▼
فوریهٔ
(3)
معمای اندازه گیری حالت روحی کرم تو فضا اونم به صور...
ما سرویس ایمیل ملی نخوایم کی رو باید ببینیم؟
سلام ...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر