۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

سلام ...

بعد از اینکه حساب شخصی من تو بالاترین بسته شد (برای مدت کوتاهی)، به این نتیجه رسیدم که باید تنبلی رو گذاشت کنار و بلاخره وبلاگ درست کرد. شیاد این کار موجب شه کمتر تو فیسبوک بیخودی بچرخم. به زودی مشخس میشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر